Veel Gestelde Vragen

Is het verplicht om te reserveren?
Reserveren is niet verplicht. Wij adviseren, om teleurstelling te voorkomen, dit wel te doen. In verband met beschikbaarheid, kunnen wij u op deze manier een plaats garanderen.

Kan ik ook per online mijn bestellen?
Ja! Sinds kort kunt u ook bij ons online bestellen. Dit is veel makkelijker dan telefonisch bestellen. U kunt er voor kiezen om direct te betalen of gewoon contant / pinnen als u uw bestellingen komt afhalen. Indien u een tijdstip aan ons doorgeeft zullen wij er naar streven het op het gewenste tijdstip voor u gereed te hebben. Voor online bestellen drukt u op de onderstaande knop.

Ik heb een allergie / dieet, wat zijn de mogelijkheden?
Ook gasten met een gluten, koemelk, suikervrij of andere allergie / dieet kunnen heerlijk bij ons eten. Geeft u alstublieft bij uw reservering en / of bij binnenkomst aan waar wij rekening mee moeten houden.

Hebben jullie cadeaubonnen/ accepteren jullie dinercheques?
Helaas accepteren wij geen diner cheques / dinerbonnen / VVV bonnen.

Wij komen met een groep, kunnen wij met z’n allen bij elkaar zitten en is er een mogelijkheid voor groepskorting?
Restaurant New China Dragon is geschikt voor grote groepen. Indien u tijdig reserveert is er voldoende plek voor grote groepen om gezellig bij elkaar te zitten.

Doen jullie ook aan partycatering?
Restaurant New China Dragon doet ook aan party catering. Een zakelijk feest of evenement is namelijk pas geslaagd als er ook heerlijk gegeten wordt. Onze party catering heeft is daarom omvangrijk, met de Chinese, Japanse, Surinaamse en Indische authentieke keuken als basis, bereid met verfijnde gerechten op basis van dagverse ingrediënten.

Is het vlees bij jullie Halal?
Restaurant New China Dragon is geen Halal restaurant en kunnen wij niet voldoen aan Halal vleeswaren. Het is voor ons helaas ook niet mogelijk om alle producten op verschillende grillen, pannen en platen, en/of met verschillende bladen, tangen, messen en vorken te bereiden. Wij vragen hiervoor om uw begrip.

Waar kan ik parkeren?
Op het openbare parkeerterrein voor het restaurant New China Dragon kunt u kosteloos parkeren. Vergeet hierbij niet uw blauwe parkeerschijf te gebruiken om boetes te voorkomen.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?
Restaurant New China Dragon heeft kwaliteit en service hoog in het vaandel staan.  Het is ten allen tijde ons streven, gasten van onze gastvrijheid en kwaliteit te voorzien. Indien u een melding heeft voor ons vernemen wij dit graag via e-mail:
newchinadragon@hotmail.com

Uw ervaring is zeer waardevol voor ons zodoende kunnen wij onze service blijven verbeteren.